« Studeni 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PEDAGOG - Ana Mikulčić, mag. pedagogije i povijesti | ||
|
Završila je Filozofski fakultet u Osijeku, smjer pedagoginja i povijest. U ovoj školi se zaposlila kao student 2010. god. tako da joj je ovo 1. radno mjesto, a s obzirom kako se lijepo osjeća ovdje i kako radi s prekrasnim ljudima, vjeruje da će se jako, jako dugo ovdje zadržati. Pedagog brine o organizacijskim poslovima, planiranju i programiranju rada škole, neposredno sudjeluje u odgojno-obrazovnom procesu, vrednuje ostvarene rezultate i analizira ih, uključen je u stručno usavršavanje svih učitelja i sam se stručno usavršava, sudjeluje u organizaciji kulturne i javne djelatnosti škole, pregledava školsku dokumentaciju i samostalno vodi svoju, sudjeluje u radu stručnih i upravnih tijela škole i surađuje sa svim djelatnicima škole. |
|
Što Ana kaže o svome poslu i sebi, pročitajte intervju ! Koje kompetencije zahvaća vaše radno mjesto? Pedagog prije svega treba biti komunikativan i stručan. Od ostalih kompetencija važno je imati osjećaj za druge, biti strpljiv, uporan, spreman na stalno učenje i upoznavanje inovacija u struci, biti profesionalan, etičan i dosljedan. Jeste li tijekom studija stekli sve potrebne kompetencije za zadatke koje treba obavljati? Smatram da mi je fakultet dao dobru podlogu za kvalitetan rad u školi. Većinu kompetencija koje su mi potrebne za ovaj posao čovjek ima ili nema u sebi, a ostale dolaze uz iskustvo, učenje, volju i upornost. Postoje li određene etičke norme kojih se pedagog dužan pridržavati? Iako nije službeno donesen etički kodeks pedagoga, svakako postoje etičke norme kojih se pedagog treba pridržavati. To je prije svega načelo povjerljivosti i tajnosti određenih podataka. Ukoliko se radi o privatnim stvarima koje su teške i bolne pedagog mora biti profesionalan i rješavati problem s osobama koje su upoznate s problemom, a nikako ne širiti informacije u veći krug ljudi. Što vam se najviše sviđa raditi kao pedagoginji? Najviše volim raditi s učenicima, poučavati ih životnim vrijednostima i odgajati ih jer škola je prije svega odgojna ustanova. Također volim na kraju polugodišta ili školske godine raditi statističke analize i izvješća jer je tada vidljiv sav vrijedni rad svih djelatnika škole. Jeste li željeli raditi s djecom i prije? S djecom sam oduvijek voljela raditi. Cijeli svoj život okružena sam rođacima koji su mlađi od mene tako da sam kao starija sestrična brinula o njima, igrala se i pomagala im u učenju. Ljubav prema djeci bila je presudna za upis studija pedagogije. Imate li nekih neostvarenih želja? Uvijek je dobro težiti većem i boljem, no moje želje su zaista skromne, ali se zato nadam da će te iste želje i biti ostvarene. Imate li što poručiti učenicima naše škole? Poručila bih svim učenicima da mi se slobodno obrate za savjet, pomoć ili nešto drugo. Neka se dođu pohvaliti za svaki svoj uspjeh, povjeriti nešto što ih muči ili predložiti nešto što bi voljeli realizirati u školi. Pedagog je u školi za sve učenike, a ne samo za one koji "dolaze po kazni". |
||
RADNO VRIJEME PEDAGOGA: | ||
MŠ SIBINJ: PONEDJELJAK, SRIJEDA, ČETVRTAK i PETAK (08:00 - 14:00) |
||
PŠ SLOBODNICA: UTORAK (08:00 - 14:00) | ||
_____________________________________________________________ | ||
DEFEKTOLOG - Ana Daidžić, magistrica socijalne pedagogije
Ana Daidžić je magistrica socijalne pedagogije, odsjek poremećaji u ponašanju, modul djeca i mladi. Kao student volontirala je u Specijalnoj bolnici „Goljak“, Zagreb gdje je planirala i ostvarivala aktivnosti slobodnog vremena za korisnike ustanove s motoričkim teškoćama. Volontirala je i u Domu za odgoj djece i mladeži Zagreb - „Dugave” gdje je pružala pomoć u učenju i organizaciji slobodnog vremena za korisnika ustanove. Izvršavala je stručnu praksu u različitim ustanovama kao što su Općinski kazneni sud u Zagrebu, odjel za mladež; Obiteljski centar Zagreb, podružnica Preobraženska; Centar za socijalnu skrb Zagreb, podružnica Trešnjevka, te se kontinuirano stručno usavršavala unaprjeđujući svoje vještine, znanja i sposobnosti. Od 2013. godine do 2017. godine radila je na mjestu odgajatelja U Centru za pružanje usluga u zajednici „Kuća sretnih ciglica“. U navedenoj ustanovi pružala je usluge pomoći djeci u svakodnevnom pisanju zadaća te svladavanju nastavnog gradiva, pomoći djeci u svladavanju osobnih i međuvršnjačkih problema, preodgoj djece, poticanje na pravilnu osobnu higijenu djece, organiziranje slobodnog vremena, te suradnja s drugim institucijama u cilju kvalitetnije skrbi za korisnike ustanove. U Osnovnoj školi „Ivan Mažuranić“ u Sibinju zaposlena je od listopada 2017. godine na mjestu defektologa - socijalnog pedagoga. Na navedenom mjestu obavlja poslove neposrednog odgojno - obrazovnog rada s učenicima s teškoćama, neposrednog pedagoškog rada s učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima, te suradnje s drugim ustanovama u svrhu cjelovite brige za polaznike navedene ustanove. Ana Daidžić je i članica Stručnog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, a u svrhu procjene upisa djece u prvi razred osnovne škole ili utvrđivanja primjerenog programa odgoja i obrazovanja. |
||
RADNO VRIJEME DEFEKTOLOGA: |
||
Škola | ![]() |
• CARNet |
• CARNet Webmail |
• MZOŠ |
• Portal za škole |
• Agencija za odgoj i ... |
• LMS "Nikola Tesla" |
• Prijava stručnih sku... |
• e-knjižnica |
• eLektire |
![]() |
Časopisi | ![]() |
• PC CHIP |
• Enter |
• BUG |
• VIDI |
• Jutarnji list |
• Večernji list |
![]() |
Tražilice | ![]() |
![]() |